CCPA-opt-out-oplossing

Hoe websites CCPA-compatibel kunnen worden met onze CCPA-opt-outtool.

  • Volledige ondersteuning voor de IAB USP / CCPA-standaard
  • voldoet aan de EU-regelgeving inzake e-privacy
  • makkelijk te integreren
  • flexibel in ontwerp – volledig aanpasbaar aan uw ontwerpprincipes
  • uitgerust met machine learning
  • Advertentie kan in meer dan 30 talen worden afgespeeld
  • Cookiecrawler al geïntegreerd
CCPA Bär mit Cookie Motiv

Aanbevolen door advocaten en functionarissen voor gegevensbescherming

CCPA/CPRA
Nalevingsscan

Test uw website op naleving van de CCPA/CPRA-wetgeving:

  • CCPA/CPRA-conformiteitstest
  • Risicobeoordeling voor uw website
  • Bekijk alle cookies & providers

Wat is de CCPA?

  • De California Consumer Privacy Act is het Amerikaanse equivalent van de AVG en de eerste uitgebreide gegevensbeschermingswet van een Amerikaanse staat. De CCPA regelt de omgang met persoonsgegevens van klanten uit Californië. In tegenstelling tot de AVG hoeft de gebruiker volgens de CCPA niet eerst toestemming te geven voor de gegevensverwerking, maar heeft hij het recht om bezwaar te maken tegen dit gebruik door zich af te melden .

  • De website moet de gebruiker informeren welke gegevens van hem worden verzameld en aan derden worden doorgegeven of verkocht. De CCPA vereist een duidelijk herkenbare link met de tekst “Verkoop mijn persoonlijke informatie niet”. Voor minderjarigen onder de 16 jaar moet de toestemming (toestemming) actief worden gegeven, onder de 13-jarigen hebben de toestemming van een wettelijke voogd nodig.

  • Bovendien hebben de getroffenen recht op een lijst van de verzamelde gegevens met hun gebruiksdoel in de afgelopen twaalf maanden. De consument kan ook verzoeken om verwijdering van de gegevens . Er mag geen discriminatie (bijvoorbeeld in de vorm van hogere productprijzen in de winkel) voortvloeien uit een opt-out.

  • Op wie is de CCPA van toepassing?

    De California Consumer Privacy Act is van toepassing op bedrijven met winstoogmerk die een van de volgende drie drempels overschrijden: Het bedrijf verzamelt informatie van meer dan 50.000 inwoners van Californië ; het heeft een jaarlijkse omzet van ten minste US $ 25 miljoen; meer dan 50 procent van de jaarlijkse omzet komt uit de verkoop van deze persoonlijke gegevens.

  • Wat betekent de CCPA voor mij?

    Let op: Uw website maakt gebruik van producten en cookies van derden. U bent zelf verantwoordelijk voor de juiste en volledige informatie over het gebruik van de van u verzamelde gegevens. Cookies slaan bijvoorbeeld informatie op over de technologie van de gebruiker (browser, apparaat, enz.), evenals over het gedrag op uw site of de ingevoerde zoektermen, enz.

  • De persoonlijke informatie waarop de CCPA betrekking heeft, betekent met name alle gegevens die kunnen leiden tot een identificatie of identificeerbaarheid van de gebruiker. Tegelijkertijd omvat de verkoop de overdracht van de gegevens voor een geldelijk of vergelijkbaar voordeel. Op verzoek van de klant moet je alle opslag, overdracht en gebruik kunnen verantwoorden.

  • Hoogstwaarschijnlijk moet u uw website minimaal GDPR-compatibel maken, aangezien u zich in de Europese Economische Ruimte bevindt. Met de Consentmanager krijg je een geïntegreerde CCPA opt-out tool en ben je automatisch CCPA-compliant. Gebruik onze gratis cookie checker om te controleren welke cookies er op jouw website staan!

3 belangrijkste redenen waarom u CCPA-compatibel zou moeten worden

Gegevensbescherming voor uw klanten

Bescherm uw klanten en creëer vertrouwen . Door te voldoen aan alle toepasselijke gegevensbeschermingsregels van de CCPA en AVG, voelen bezoekers zich op hun gemak en veilig bij jou. Dit verhoogt de verblijfsduur en het conversiepercentage!

Bescherming tegen rechtszaken

Alleen wanneer uw website CCPA-compatibel is, kunt u worden beschermd tegen rechtszaken en boetes. Gebruik onze consentmanager voor optimale CCPA-compliance en gemakkelijke implementatie van consumentenverzoeken.

advertentie-inkomsten verhogen

Adverteerders willen er zeker van zijn dat hun investeringen CCPA-compatibel zijn. Met onze CCPA-tool verkoopt u meer verkeer aan adverteerders en verhoogt u zo uw omzet.

Veilig in Europa

Alle gegevens worden door ons opgeslagen in beveiligde databases en uitsluitend op servers in Europa.

 

Blijf op de hoogte!

Abonneren op de nieuwsbrief

Internationaal succesvol met CCPA-compliance en AVG

  • Met onze  Aanbieder van toestemmingsbeheer  zet koers naar internationaal succes. De Toestemmingsmanager is beschikbaar in meer dan 30 talen  en implementeert automatisch de richtlijnen voor gegevensbescherming van de AVG en de CCPA. Dat betekent: Als uw bedrijf bijvoorbeeld in een EU-land is gevestigd en de AVG  onderworpen is, bent u ook CCPA-compatibel met onze tool.

  • U bevindt zich dus in de Europese Economische Ruimte en Californië (of de hele VS, omdat de California Consumer Privacy Act als baanbrekend wordt beschouwd)  beveiligd. wetswijzigingen  we nemen het zo snel mogelijk over in onze consentmanager. Zo ben je altijd up-to-date.

  • CCPA-compliance gemakkelijk gemaakt

    Onze toestemmingsmanager is compatibel met alle gangbare winkelsystemen :  WordPress, Joomla, Typo3 en  veel meer. Dit geldt ook voor uw AdServer en Tag Manager. Om CCPA-compatibel te zijn, moet u:  sluit alleen onze provider voor toestemmingsbeheer aan; extra software voor de Californische of Amerikaanse markt is niet nodig. 

CCPA-compliance gemakkelijk gemaakt

Onze toestemmingsmanager is compatibel met alle gangbare winkelsystemen: WordPress, Joomla, Typo3 en nog veel meer. Dit geldt ook voor uw AdServer en Tag Manager.

  • Om CCPA-compatibel te zijn, hoeft u alleen maar verbinding te maken met onze provider voor toestemmingsbeheer; extra software voor de Californische of Amerikaanse markt is niet nodig.

  • Verhoog de verkoop met de CCPA opt-out tool

    Zie privacywetten zoals de AVG of de  CCPA  als kans om je nog beter in de markt te positioneren en je te onderscheiden van de concurrentie . De cookiebanner, waarmee u uw bezoekers informeert over het gebruik van de gegevens, is het eerste contactpunt met uw klanten – en de eerste indruk telt ! Met een professionele cookiemelding breng je veiligheid en ernst over. Laat uw klanten weten dat ze bij u in goede handen zijn. Net zoals uw producten en diensten worden gekenmerkt door hoge kwaliteit en veiligheid, moet u met dezelfde zorg inspelen op de behoeften van uw bezoekers. Gebruik onze ontwerp- en tekstsjablonen in meer dan 30 talen of pas uw cookiebanner aan met uw bedrijfslogo en huisstijl.

  • Maatregel CCPA opt-out

    Onze toestemmingsmanager kan meer dan pure CCPA-compliance: hij meet de prestaties en het succes van uw cookiebanner, voert A/B-tests uit en gebruikt automatisch de beste instellingen. U kunt onze CCPA-tool gebruiken om erachter te komen hoe bezoekers reageren op de gegevensbeschermingsverklaringen. Gebaseerd op  Rapporten en analyses optimaliseren de meldingsbanner en verlagen zo het bouncepercentage of opt-outs. Ze verhogen de verblijfsduur en de klanttevredenheid  dus een betere conversieratio krijgen.

Onze pakketten

Basic

0
Permanent gratis voor
een website
  • 5.000 weergaven / maand incl.
  • AVG-compatibel
  • Vooraf gemaakte ontwerpen
  • 1 kruip/week
  • Ondersteuning: tickets
  • aanvullend Bezichtigingen boekbaar
  • IAB TCF-compatibele CMP
  • IAB GPP-standaard
  • A/B-testen & optimalisatie
  • aanvullend gebruikersaccounts

Beginner

19
Maandelijks voor
een website
  • 100.000 weergaven / maand incl.
  • aanvullend Keer bekeken:0.1  / 1000
  • AVG-compatibel
  • Aanpasbare ontwerpen
  • 3 verkenningen/dag
  • Ondersteuning: tickets
  • A/B-testen & optimalisatie
  • IAB TCF-compatibele CMP
  • IAB GPP-standaard
  • aanvullend gebruikersaccounts
Erg populair

Standard

49
Maandelijks voor maximaal
3 websites of apps
  • 1 miljoen views / maand incl.
  • aanvullend Keer bekeken:0,05  / 1000
  • AVG-compatibel
  • IAB TCF -compatibele CMP
  • IAB GPP-standaard
  • Aanpasbare ontwerpen
  • A/B-testen & optimalisatie
  • 10 crawls/dag
  • Ondersteuning: Ticket & E-mail
  • aanvullend gebruikersaccounts

Agency

195
Maandelijks voor maximaal
20 websites of apps
  • 10 miljoen views / maand incl.
  • aanvullend Keer bekeken:0,02  / 1000
  • AVG-compatibel
  • IAB TCF -compatibele CMP
  • IAB GPP-standaard
  • Aanpasbare ontwerpen
  • A/B-testen & optimalisatie
  • 100 crawls/dag
  • 10 extra gebruikersaccounts
  • Ondersteuning: Ticket, e-mail & telefoon
  • Persoonlijke accountmanager

Enterprise

Op aanvraag
Maandelijkse prijs op basis van individuele overeenkomst
  • Elke weergave / maand
  • aanvullend Keer bekeken:0,02  / 1000
  • AVG-compatibel
  • IAB TCF -compatibele CMP
  • IAB GPP-standaard
  • Aanpasbare ontwerpen
  • A/B-testen & optimalisatie
  • Alle crawls/dag
  • enige toevoeging. gebruikersaccounts
  • Ondersteuning: Ticket, e-mail & telefoon
  • Persoonlijke accountmanager

We hebben al meer dan 25.000 websites geholpen om te voldoen aan de AVG, TTDSG & ePrivacy

Tot onze klanten behoren enkele van de grootste websites en bekendste merken ter wereld.

… en nog veel meer.

Veel Gestelde Vragen

Weet u niet zeker of u een CMP nodig heeft?

Om je te helpen met zaken als AVG, CMP en toestemming, hebben we hier de meest voorkomende vragen verzameld.

Cookies verzamelen onder andere informatie die kan worden gebruikt om een gebruiker te identificeren (bijv. IP-adres, leeftijd, geslacht, woonplaats). Als zodanig worden cookies beschouwd als unieke identificatiegegevens en zijn ze onderworpen aan de CCPA. Als uw organisatie bijvoorbeeld op basis van de drie drempels CCPA-compatibel moet zijn, moet u op verzoek van de gebruiker volledige verantwoording afleggen over de verzamelde gegevens en hoe deze worden gebruikt. En de afgelopen twaalf maanden. Een CCPA opt-out tool als Consentmanager doet dit werk voor je en biedt rechtszekerheid.

De Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) is van toepassing in de Europese Economische Ruimte en wordt door de afzonderlijke lidstaten vertaald in concrete gegevensbeschermingswetten. De California Consumer Privacy Act daarentegen is van toepassing op Californië. Het belangrijkste verschil zit in de initiële vereiste: in de meeste gevallen vereist de wetgever van een AVG-land de actieve toestemming van gebruikers (toestemmingsbeheer) voor de verwerking van persoonsgegevens. De CCPA daarentegen schrijft de mogelijkheid van afwijzing (opt-out) voor .

Houd er rekening mee dat we geen juridisch advies kunnen geven. Sommige punten van deze FAQ kunnen ook in de loop van de tijd veranderen of door rechtbanken anders worden geïnterpreteerd. Raadpleeg daarom altijd uw advocaat!