Nieuw, videos

Webinar: Google-toestemmingsmodus v2


Het webinar over “Google Consent Mode v2” vond plaats op 27 februari 2024.

De pdf voor het webinar vindt u hier om te downloaden .

De volgende onderwerpen werden besproken:

  • Introductie en belangrijkste aspecten van Google Consent Mode v2:
    • Duidelijke introductie tot het gebruik van Google Consent Mode v2 en de belangrijkste feiten.
  • Nieuwe vereisten van Google voor uw bedrijf:
    • Wat betekenen de nieuwe Google Consent Mode v2-vereisten en welke impact hebben ze op uw website en app.
  • Implementatie van wettelijke en technische vereisten:
    • Instructies voor het gedetailleerd implementeren van de wettelijke en technische vereisten.
    • Vereiste stappen voor een succesvolle integratie van Google Consent Mode v2.

Overzicht

Iedereen heeft het over Google Consent Mode v2. Vanaf maart 2024 vereist Google dat alle websites en apps de Google Consent Mode v2 gebruiken. Hiervoor is het belangrijk om een ​​door Google gecertificeerd CMP te hebben. toestemmingmager is al een van de door Google gecertificeerde CMP’s.

Maar wat betekent dit eigenlijk voor u als adverteerder of websitebeheerder?

Omdat velen nog steeds onzeker zijn en vragen hebben over de nieuwe vereisten van Google – zoals hoe deze uw bedrijf beïnvloeden of hoe ze de wettelijke en technische vereisten implementeren – was ons doel om met dit webinar duidelijkheid te bieden.


meer opmerkingen

Neues Mobile SDK v3
Algemeen, Nieuw

Nieuwsbrief 10/2024

Nieuwe mobiele SDK v3 Nieuw deze maand is onze Mobile SDK versie 3.0. We hebben de SDK voor mobiele apps volledig opnieuw ontworpen, versneld en verbeterd voor u. Voor ontwikkelaars hebben we de documentatie ook helemaal opnieuw geschreven en demo-apps toegevoegd om het gemakkelijker te maken om aan de slag te gaan. De nieuwe SDK […]
Frau mit Bleistift, die eine Cookie-Banner-Checkliste durchstreicht.
Algemeen

Gids voor een AVG-compatibele cookiebanner uit 2024

Sinds de AVG in 2018 van kracht werd, zijn cookiebanners een integraal onderdeel geworden van de digitale gebruikerservaring. Tegenwoordig komen gebruikers deze pop-ups bijna overal tegen, of het nu op websites , in apps of zelfs op smart-tv’s is. Daarom wordt de naleving van de AVG op onlineplatforms steeds strenger gecontroleerd. Ook de opgelegde boetes […]